неделя, 21 декември 2008 г.

" Ако не ни пуснат на Варна, не знам как ще се оправяте от Букурещ"

Полетите ми с България еър не са много (поне на фона на общия брой), но до един са паметни и запомнящи се. Можем да направим reality-поредица...
Та летял съм с тях не само през "чартърното" лято, но и през мъгливата "зима"... Декември... Началото. Ще се прибирам... Ама нали трябва да е интересно! Буквам си от "нашите си билети" по 20 евро от Ница до Лондон, гостувам на братовчедка ми няколко дни и вече съм се възползвал от яката промоция на БГ еър LGW-SOF 76 euro OW !
Сутринта към 4,30 ставам (заедно с кака, че тя трябва да ходи на работа ), изпраща ме тя до Victoria station и оттам на Gatwick!
Чек-ин, както си му е редът, колежката ме информира, че полета е със закъснение и ми даде ваучер за консумация!
Минах анти-терористичната опашка (било е седмица след онази случка в Лондон...) и като истински Бен Ладен прекарах успешно без да разбера(открих я в раницата търсейки пари за нещо за пиене ) 1,5 л. минерална водЪ...
В уреченият час първоначално планиран за закъснялото отлитане се оказа, че самолета още е в София... В крайна смятка излетяхме почти навреме в 20,30
Нито дума извинение на борда, едвам изречено "добър ден"... И отговор "Да не съм баба Ванга тЪ дЪ знам къде шЪ кацнИем..." на въпроса как е положението с мъглата.
Следват съобщенията от капитана "Снижаваме се над София... Тръгваме за Пловдив... Няма място... Ще ходим на Бургас... Няма място... " И успокоителното : " Ако не ни пуснат на Варна, не знам как ще се оправяте от Букурещ"
Нейсе пуснаха ни на Варна, почакахме за стълба, за автобус, с едно подсвирване ни подкараха пеш към терминала... Почакахме багажа, тъй и не видяхме дори на снимка обещаният представител на компанията.
Няма да коментирам грубото и заядливо отношение на служителите посрещнали ни на Летище Варна, едното отворено гише на гранична, сърдития, явно току що събуден полицай.
Стигнахме до Ураааа! готовите вече два автобуса за София : единият през Пловдив,другият през Северна България. Шофьора на нашия уведоми пловдивчани " Я у Пловдив нема да влазим, кой е оттам шъ рипа на магистралата... " и рано сутринта 24-часовия полет приключи с пристигане на Аерогара София!

Няма коментари: