понеделник, 17 ноември 2008 г.

България : на изток граничи с ТИМ, поглед от Easyland към... Тимландия или новото име на Татарстан

Реших да си направя блог, където ще давам своят поглед за това как изглежда нашата авиация(и не само) отвън, когато си не само пътник, а човек от бранша...
Коментарите ви са добре дошли...
Първото издание за един паматен полет : Работна командировка до Варна, годината е 2005 или 2006... Полет с Австрийски до Варна, mission completed, и подарък от шефа 6 дни отпуск и самолетен билет Варна-София с Хемус.
Първата изненада е приятна познавам цели две от "наземните стюардеси" (още ми е смешен този термин)...
Бърз чек-ин и хайде в бордна зала.
Тук scoop №1, идва време за полета и вместо съобщение от типа "Каним пътниците на авиокомпания ..." дойде еЛегантна лелка, редовен пациент на д-р Емилова, сложи ръцете на буквата Ф и се провикна "Айде кой е за София...". Колегата ми (който слава богу като всички французи не е на "ти" с чуждите езици, да не говорим за българския...) ме изгледа смаяно и погледна лелката с неразбираща смутена усмивка, на което получи отговор на перфектен английски с Ллеек каспичански акцент "FOR Sofia pliiizzz"...
Качваме се в автобуса който ни закарва до превъзходен самолет в цветовете на Аlbanian airlines , на въпроса ми с това ли ще летим, моята позната, която междувременно беше пристигнала ме успокои : " Ааа той си е наш, ама го бяхме дали на албанците и сега нема пари да се пребоядиса...". Ха сега обясни това на средностатистическия европейски авиационен служител...
Посреща ни усмихната "небесна" стюардеса с изражение на лицето "умря ми хамстера, не съм взела заплата, сутринта спуках гума, а той добър ден "...
В това време една пътничка задръстила пътеката опитвайки се да вкара чантата си на определеното място, получи любезно подканване от другата стюардеса : " Айде мърдай дее..."
Указания за безопастност, едно момиче срещу мен послушно започва да си слага колана, който и остава в ръцете... Въпрос към стюардесата : " Ами сега?" и отговор : " Ами сега ше си го държиш... Ама по добре се премести...".
Добре поне, че оттогава има развитие... To be continued...

Няма коментари: